80-årig man mördad i Sundsvall

Seriöst, hörde det nyss på nyheterna, såå jag var tvungen att googla det också.
Men seriöst, grymt obehagligt och så tragiskt. Har man levt hela livet och
kommit upp i åldern 80 år så borde man väl ändå få leva livet ut? Vem är så råå
att den går på en 80-årig herre? Nu vet jag ju inte vem han var, men jag kan
aldrig tänka mig att en 80-årig snubbe håller på med knarkhandel eller ens vill
göra en fluga förnär.
.
Han hade iallfall hittats mördad i sin lägenhet, mitt i sundsvall, på storgatan,
nedstucken. Alltså fy. Jag blev nästan lite rädd. Tänk om vi har en galning mitt
ibland oss? :O
.
Jag kommer inte våga gå ut. Tro jag skyller på det när det är tenta i medierätt
nästa fredag så jag får uppskov några dagar.. Tro ni det fungerar? ;)
.
Näääääeee. FAN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0