40 dagar till julafton.

Idag är det PRICK 40 dagar till julafton. Inte illa. Någon julklapp fixad?
Nopp. ^^ Ska man hålla det man tänkt och vara klar till första december
så börjar det faktiskt dra ihop sig lite..  Haha! :P
.
Aa, annars så började jag dagen hela 30min tidigare idag, jämfört med alla
andra måndagar. Lyssna, Frida Helgesson hade inte tid att snoza mer än EN
gång imorse. Förjävligt. Näe och ska jag säga varför, joo för att jag var så
himla trött igårkväll och fastnade på fel saker så jag hann/orkade inte skriva
opponeringen på en klasskamrats reportage ("läxa" tills idag) så jag tänkte
som så att jag skulle skriva klart det nu på morgonen. Vilket jag också
gjorde MEN till vilken nytta? ^^ Daah! Snubben var ju inte där juuh så allt
mitt jobb och min förlorade snoze-tid var helt i onödan. Yeeaj.
Va glad man blir. Jag behöver min skönhetssömn juuh, hade faktiskt en påse
under ögat imorse! OMG!
.
Men ändå stackarn, (han som missa) fan han riskerar ju att få underkänt bara
för att hans snoze-tid kanske blev lite väl lång.
Men det är väl livets hårda skola, typ.
.
Seminariet (Stavning?!) gick iallafall bra. Behövde ju som inte säga så
mycket. Vi hade nyhetschefen från dagbladet som lärare och betygsättare.
Han sa att han skulle vara hård, mycket hård men jag anser nog att han
var snäll eller så var våra reportage inte helt värdelösa helt enkelt.
.
Han sa även att mitt hade kunnat publicerats i någon lokaltidning OM man
bara fixa till lite småsaker OCH det kändes ju grymt roligt. Kredts där då.
.
MEN som Zanna sa när vi tog följe hemåt efteråt. Vi borde ju ha tagit
tillvara På tillfället. Här sitter vi med nyhetschefen för Dagbladet och säger
inte mer än nödvändigt. Fan, värsta chansen att göra bra intryck juuh. Och
fråga en massa, han har ju säkert hur mycket tips som helst att komma
med, hur man ska lyckas i branschen liksom. Och så sitter man stum.
Yeeeaj! Näe det är lätt att vara efterklok.
.
Annars så äre en annan snubbe i klassen (också i vår grupp) som
funderar på att hoppa av utbildningen. OMG. Han blir typ första i så fall.
.
Men men.. Nu ha man en fri eftermiddag. =) Sweet! GILLAS. Det firar vi
med att kanske börja läsa kurslitteraturen (borde jag ha börjat med för
länge sen) och kanske gå någon runda runt sidsjön bara för att få luft.
Man kan inte sitta inne och läsa en hel eftermiddag. Det fungerar inte!
Undanflykt? -- Jaa, kanske.
.
Och lite bilder, för att liva upp ett annars väldigt textigt inlägg. Tema:
FRIDA LEKER MODELL FÖR DEN VÄRDELÖSA INBYGGDA WEBCAMEN.
.

.

.

.

.

.

.

.

.

.
Haha, någon bild borde väl ha passat i typ Ellos-katalogen. Daah! Haha!
Tröjan är ju snygg liksom. Tänk er: 99kr + frakt. It's no BIG deal. ;)

Kommentarer
Postat av: Camilla

Trodde man kunde beställa dig för 99:- Haha! Gratis frakt! ;) Tänk om man kunde göra så...sjukt! Få en katalog och så beställer man folk! Underliga tankar man har en måndagskväll som denna ;)

2011-11-14 @ 20:28:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0