22.30 på skolan?!

Haha, näe nu är jag hemma! Va tror ni egentligen? Daah! Dock så kom jag
nog hem EXAKT kl 22.30, förstå?! Jag höll inte mitt dagsschema. Faan.
MEN jag har faktiskt hunnit gjort ett helt uppslag i redigering. Så jag är
grymt nöjd. Nu väntar bara en sida till sen är jag klar med den här veckans
övningar. Undrar om man kanske ska ta och sätta sig med det DIREKT efter
etik-övingen imorgonbitti. Vi slutar ju faktiskt kl. 10 så det vore kanske smart,
utnyttja dagen lite, såå man slipper sitta kvar på skolan på kvällstid.
Alltså det är ju egentligen bara dålig planering. Seriöst. :P
.
Näe annars så borde man kanske ta och äta någon middag, men det är nog fan
för sent för det nu. Elller? Haha, jaa.. Det är för sent. Satsar nog på frukost
imorgon istället. Lite te får duga nu istället. Åh, vad jag önskade att jag hade
haft några nybakade scones till teet, det hade varit mumma. PÅ RIKTIGT.
.
MEN.. Det har jag inte. FAN.
.
Även, checka: Nytänk eller vad? Titta vad jag hitta på Hemköp idag:
Julmust PÅ BURK? WTF?!
.
Haha! Jaaa jag har aldrig sett det förut, okej?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0