Trasigt ljudkort.. NOT.

Ha-haha-haha. Daaah!
Minns ni nyss när jag sa att mitt ljudkort måste hade gett upp,
för jag hade fan inget ljud. Jag blev fan störd men inte förvånad
med tanke på att min dator tror att han är en acer sen jag "råka"
formatera om hårddisken med camillas backup-skiva när min egen
inte fungerade. Hehe. Min dator är en packard bell btw, om ni undrar.
.
Aaa, jag tänkte bara meddela att jag löst problemet iallafall.
Volymkontrollen var i botten. Jag är blåst. Nästan pinsamt,
med tanke på hur mycket jag beklagat mig. Daaah! Haha!
.
Nu har jag ljud. Happy face! :D Ha-haha-hahaha! SUCK.
Det var min längtan efter att höra ALexander Schölds nya
låt "kommer du tillbaks" som räddade mitt data-ljud. Haha!
Utan det suget så hade jag aldrig ens försökt för jag hade ju som
redan gett upp på ljudfronten. ;)
.
.
Så till er alla, från mig.. Alexander Schöld!
Lyssna vilken stämma killen har! Han är grym och SNYGG.
Ja, det är han Sarah! Daah! Me in HEAVEN! Bara se på han.. Olalala!
.
.
och låten..

Kommentarer
Postat av: Sarah

hahaah! Snyggt! ;)

Även att jag i mitt huvud tänkte, "Nä, han är fan inte snygg", och så läste jag vidare och så säger du, "Ja, det är han Sarah!" xD

2011-05-31 @ 13:43:34
URL: http://hsaarah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0