The weekend and more.

Yes, nice helg. Första helgen hemma på 3 månader.
Jag känner mig fan redan halvt rastlös. Pissigt. Men men,
man vänjer sig nog, kanske. I helgen ha man dock klippt rara
mormor och syster sarah utnyttjade mig med. Daah! :P
.
Farmor och kusinbesök fick man med. Det gillas. ^^
.
Nu vankas det kladdkaka med vitchoklad och vaniljglass
(fuck för camilla som gör mig fet, hehe.)
Näe grym på o baka är hon. Farligt grym. ;)
.
Även så ha ja sett mitt nästa "måste-ha" och det är en skinnjacka.
En kort midjemodell. Så grymt snygga (en sådär 3år efter att alla
andra upptäckte det). Näe så en sån skulle man ha tage och fixat sig.
.
Checka in dessa skönheter!
Im in love..
.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0