Hemma.

Jupp, hemma igen. Tråkigt, jaaa! Allt som man längtade såå länge till
och planerade in i minsta detalj ÄR slut. Jag längtar tillbaka. Till våra
underbart fria dagar där största problemet var VAD man skulle äta till
middag eller om flipfloppen verkligen skulle hålla hela promenaden.. :P
.
Näe seriöst, man blev så satans bortskämd. Vi förlorade verklighets-
uppfattningen, på riktigt OCH det var så grymt härligt. Helt klart den
bästa tiden i mitt liv. Så grymt synd bara att tiden var tvungen att gå
så fort, jag förstår inte. 3 månader/en halv skoltermin är ju fan lång tid.
Nu kändes det som att vi kom ena dagen och åkte hem dagen efter.
Vi hade det helt enkelt FÖR kul. FUCK.
.
Aa, näe vädelöst. SAKNA SAKNA SAKNA.
Jag måste fan kom på någonting riktigt kul framöver, annars kom ja ju
att gå under. Daaah!
.
<3 Sydostasien in my heart, forever! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0