En marknad. I Strömsund.

Sweet. Idag var man då på Köpmanna-marknan. Träffade på
lite sköööna människor som man inte sett på überlänge så det
var störtnice. Me like. :D
.
Fyndade även stort. Bl.a. En grym axelremsväska i skinn,
en klocka och.. (Det bästa) En jeansjacka. En smidig och
smäcker sak som kommer att användas flitigt i sommar har jag
känslan av. Jag har ju fan ingen vår eller sommarjacka (okej, jag
har något gammalt, fult och tråkigt men det räknas förtusan inte!) så
denna jacka var ett grymt tillskott i garderoben. Grymt nöjd. Vette fan
om jeansjackor är på modet iår dock, men det skiter jag i. Daah! ;)
.
Im a Happy face.
.
En bild kanske. Eller två!
.
.
Aa, sen så på eftermiddagen var vi till söta farmor och åt
morsdags-middag. Så god mat (lite FÖR god för ens eget bästa,
efterrätten la sig fan alla gånger som bomull runt midjan, haha!) och
trevligt sällskap gjorde kvällen wounderful! Me like, IGEN. Näe grymt
när allihop i släkten är samlade, när är man det annars liksom?
Bra initiativ där farmor. ;)
.
Såå, aa grym dag helt enkelt.

Kommentarer
Postat av: Julia

Heluuu Frida! När får vi se bilder från din resa? :D

2011-05-30 @ 03:36:07
URL: http://romeos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0