Bali forevigt? Jaaaaa!

Gud, vi ar i Bali och vi vill stanna har forevigt!
Jag ar sald, allt ar sa underbart. Tro fan att det ar basta stallet
i hela sydostasien. Jag alskar det. Dock sa kan det bero pa att
vi lever charter-liv har. Vi bor pa fiiint hotell med pool och spenderar
vara dagar pa den grymma stranden. Ater nagon ananas och nagon
glass i mellan at for att inte bli helt overhettade. Vi ha haft sa satans
fiint vader. Steek-sol varje dag. Vi ar saa lyckliga. Men bruna?
Nae fan, solen tar fan inte nagot har nere. Eller sa ar det for mycket
solskydd. Daaah!
.
Aa, surfat for forsta gangen i vara liv. Och jag ar GRYM! Daaah!
Haha, eller sa NOT, men nagra vagor ha man lyckats bra me! ;-)
Dock sa finns det ju inte sa mycket bevis. Hahah!
.
Ahh, Vill inte aka hem.
Nu aterstar bara en mysig middag, kanske lite sista shopping. Hoho..
Sen gar planet hem imorgon kl 15.30 lokal tid. Det ar vardelost!
Tiden har gatt for fort, man fattar inte att det ar slut. Att om typ 2 dygn
ar vi hemma i Sverige igen. Helt ofattbart. Inge mer sol och inge mer
varme. Jag alskar Asien-vader och nu ar det bevisat, det kan INTE
bli for mycket med sol och varme. Sommar med +35 grader pa natten,
aret runt TACK. Jag blir inte less. Det ska vara varmt.
.
Men fatta, har ska det vara 28 grader i vattnet och det kanns kallt
nar man gar i, forstar ni da va varmt det ar i luften? Helt ofattbart.
Ahh, aa Rudsjos (kanske) 20grader till sommarn kom o va fjuttigt!
.
Nae hare finfint allihopa. Nu ser vi framimot (NOT) en typ 27h flygresa
hem. Kom o bli STORT NICE! NOT! Daah! Bye!

Kommentarer
Postat av: Sarah

Ska bli så härligt att äntligen få hem dig! ;)

2011-05-14 @ 14:54:55
URL: http://hsaarah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0