Action på Lia.

Och då menar jag inte ur folksynpunkt då det bara är
jag och pappa (och Nikki såklart) hemma ikväll. Händer typ aldrig.
Sarah i sundsvall, Camilla i Stockholm och mor i Jorm. ^^
Inte illa.
.
Så action på Lia, joo ni ska bara veta. Ojojo.. Intressant.
Idag har vi faktiskt haft en grävare här, hmm. ;) Och vad har
grävarn gjort, joo han ha grävt. Höhö. Näe bra som tusan blev det.
Nu är steg 1 gjort. Feels good.
.
En fin bild kanske..
.
och kanske en till..
(Alltså förstår ni att detta är en mobil-kamera, ofattbart.)
.
Aa, så ha jag badat Nikki idag med. Sweetie! <3 <3
Hon blev såå söt såå. OCH REN. :D
.
Här är hon leej för att hon är blöt. hehe.
.
Hade en asakul film på henne med MEN eftersom jag har en känsla
av att jag säger saker till henne och mitt ljudkort i datorn har gett upp
så få ni se den filmen sen. ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0