Morgonrapport fran Nha Trang

Yes, nu har vi spenderat tre hela dagar har, ha vare sjukt nice.
Vi kande att vi ville va lite langre sa vi satsade pa det. :-P Idag
bar det dock av till Mue ne. SWEEET! Dar ska vi se oken och sand!!
.
Nice, Nae vi diggar Nha Trang. Det ar semester, pa riktigt. Typ Thailand.
Palmar och sjukt gront vatten. Vi va ut pa en snorkeltur typ igar-gar
och jag tro fan att vattnet ar betydligt mycket klarare har an pa Kho Tao
dar vi tog dykcertet. Mycket mer fargglada koraller me.. Nae sweet!
.
Ja diggare, ja diggare ja diggare.. ;-)
.
Yes, annars sa tog jag tummen ur handen och sokte hogskola infor
hosten igarkvall.. Spannande! Hehe! Anda va ja alskar internet!
.
- Vars och nar sokte du skolan da?
.
- Nae jag sokte fran Vietnam nar jag backpackrade runt i Asien.
.
Det ni! Det hade inte fungerat nar min mor va ung.. OCH nu ar hon 50..
(Fick jag det sagt ocksa.. Haha!) Nae underbart att internet finns
overallt. Fatta va det hjalper. Sjukt! Me like!
.
Yes, nu kommer bussen snart.. Hare finfint allihopa!

Kommentarer
Postat av: Sarah

Åh! Du måste skicka ett mejl på fejjan om vad du valde! :D

2011-03-23 @ 09:48:01
URL: http://hsaarah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0