ATT SAKNA.

Gud, idag kom min niklas äntligen hem till Sverige från the Grekland.
Sweeet! Äntligen kan han inte bättra brännan något mer. Haha!
Och snart få jag träffa han igen. Nice! <3
.
Såå även, när alla är i utlandet (niklas och sarah) så kan man ju
inte göra annat än o SAKNA SEMESTER. Gud, jag plågade mig själv
med att snabb-glutta på bilder från Asien nyss, och sakna
sakna sakna. VILL TILLBAKA NU! Så satans underbart det var!
.
.
Och se så SNYGG han är min man! PLUS lägg märke till va snyggt
vattnet var! HEEEEELT OTROLIGT! Malaysia in my heart forever! <3
.
.
.
Den här stranden hette Romantic beach och låg på Perhentians islands
i Malaysia. En strand som vi hade helt för oss själva och som vi fick
klättra över klippor och gå genom vildvuxen djungeln för att hitta.
Haha, va ett under att vi inte gav upp. ^^ Men så värt mödan även om
det var grymt jobbigt att gå dit i typ solstek och +45 gradig hetta. Haha!
.
Men Perhentians, gud tro seriöst att det var det mest underbara stället
i hela Asien. Det var verkligen "the beach-känsla."
Allt var uppbyggt på en strand, fanns typ 7 ställen att bo på, 1 resturang
och 3 affärer. That's it! Ingen el på dagen och ingen riktig väg.
(Fanns en stig rakt över till andra sidan ön men sen vare finito.)
Det var grymt spartanskt men ack så vackert. Det var paradiset.
Här stod tiden verkligen stilla och det enda som existerad var VI.
Den känslan liksom. ^^ På dagen badade man och snorklade i det
klaraste vattnet och solade på de vitaste sandstränderna och på kvällen
åt man mysig middag under stjärnorna med ett levande ljus på bordet
och med bara havets brus i bakgrunden. Visst låter det underbart? ;)
.
Man ville bara stanna förevigt. Det gick ju inte, men vi stannade betydligt
längre än vad vi tänkt. Alltså Perhentians var underbart, på riktigt. <3
.
.
Aaa, Lovely. Dit vill man tillbaka! :D
.
MEN Seriöst, jag hoppas att inte så många turister hittar dit för då
skulle det faktiskt inte alls bli/vara samma sak. Nu var det liksom så
oförstört vackert och bara backpackers. Det var så naturligt och JAG
hoppas verkligen att det får vara så, förevigt. (Önsketänk)
.
.
.
.
ÄLSKA. SAKNA. VILL. TILLBAKA. NU!

Kommentarer
Postat av: Marie

Åhh de ser verkligen härligt ut!!! :D

2011-06-16 @ 02:22:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0