Inaktiv WTF?

Seriöst vilken dålig bloggare jag blivit.
Dock beror det inte på mig UTAN på vädret. FY SATAN, typ Åska
varje dag vilket betyder INGET INTERNET. Daaah!
.
Men vi klagar inte, så grymt varmt och skönt. Ojojojo. Idag var det
näääästan asien-stek på eftermiddagen med 27 grader i skuggan och
vindstilla.. Helt underbart!
.
Och tydligen ska det hålla i sig med. ME LIKE. Helst när både min niklas
och min syster (snart) befinner sig nere i Grekland. Alltså kan man
sola i helgen så man är lika brun som dom efter en Utlandssemester så
skulle det inte kännas lika illa att man blivit kvarlämnad i "kalla" Sverige.
.
.
Hehe. Näe livet flyter. Itella for life.
.
Och jaaa just, Balen 2011 igår då. Smärre besvikelse. Vart fan var alla
människor? Kan inte varit många par alltså, högst 25st.
När vi gick så var det 70. Dalat intresse ELLER dalad folkmängd? :P
Hehe, men för första gången såg vi ett kill-par. DET GJORDE KVÄLLEN!
.
.
Och en Egobild på det så, så kan vi sova sen.. Hare finemang! ;)
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0