En Onsdag FÖRE midsommar.

Men sweeet. Förstå vilken tårta de bjöd på, på jobbet idag.
GUDARS SKYMNING OCH AKVELEJA. Det var nog förtusan den största
tårta jag sett i hela mitt liv. Typ 60cm lång och 50cm bred och så
gånger 4. 4 st STORA tårtor. Inte att leka med så att säga.
OCH stor tårta betyder STOR tårtbit.
.
Sarahs tårtbit var så stor att hon BÖRJADE äta på den på lunchen
och fortsatte på eftermiddagsfikat. Jag lika så, men min var inte
i klass med hennes size. ^^ Hahah! MEn grymt god, ooojaa.
Det blev en frestar dag idag, tårta kan man INTE stå imot oavsett
kalorimängden. ;)
.
Aaa, Sen må ja bara visa MITT mästerverk när vi ända är inne på
sötsaker. Såå, detta är mitt bidrag till midsommarfikat.
.
En falsk potatisbakelse.
.
.
Mumma.
.
Aaa, sen så fick vi finfint besök nu på kvällskvisten, herrbesök. ^^
MEN den här gången var det inte till mig och det var absolut inte niklas.
Trumvivel... SPÄNNANDE.
.
Yes, näe nu äre sova. Det är dags. Sista jobbardagen imåra innan
midsommar. Det gillas. Taggar midsommar hel-starkt. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0