Dollar-shopping.


Idag drog jag och mor på Dollar en sväng på kvällskvisten innan middagen
och efter jobbet, OCH hur ska vi tolka ett dollar-besök? Jo, att man
kommer hem med en massa saker som man egentligen INTE behöver. ^^
Men det är ju sååå billigt ju.. Haha, det blir aldrig billigt ändå, rent fakta.
Just för att man hittar en MASSA saker som man egentligen inte behöver..
.
Haha, ska jag säga det igen? ;)
.
Näe men idag blev det inte såå stora fynd och med det även ett riktigt
överkomligt pris. Daaah!
.
4 par örhängen och 72st hårspännen för allt som allt 30kr. ME LIKE.
Näe asigt nöjd. Jag gillar dollar. <3
.
.
.
.
Haha, sen fattar jag inte varför jag köper örhängen för:
  1. Jag använder typ ALDRIG örhängen.
  2. Och OM jag skulle använda det så tar jag ALLTID samma favoriter.
  3. Jag har grymt med örhängen.
  4. Jag köpte grymt många i asien som jag inte ens packat upp ÄN.
Daaah! Jag ska fan bättra mig, för det är ju snyggt ju. Ska försöka.
Lovar. Typ. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0