Att INTE enas.

Nice, så här såg det ut imorse här hemma när jag, Sarah och Camilla
skulle äta brunch. ^^
.
.
Haha! Vi kunde inte enas om vad vi skulle äta, alltså vi visste att
vi alla ville ha gröt, (uppenbarligen?!) men sen så.. ^^ Hehe, så då
blidde det så här. ;)
.
Aa, sen så måste jag bara visa vilket grymt helgfika min syster bjöd
oss på igårkväll. uuuh.
.
Gulliga och GRYMT GODA snickerkaka-hjärtan.
.
Och vitchoklad-mouse med ett fruktsalladshjärta med chokladtäcke.
.
Alltså Camilla är så satans grym på och baka. GRYM. PÅ RIKTIGT.
Vi slutar aldrig att förvånas. :D
.
Annars så ha vi haft FF i helgen då mor och far drog till Rudsjö på
gräsklippar-maraton inför midsommar. Så vi barn + niklas fick
härja fritt i huset. Daah!
.
Nu, äre sova för imorgon är det jobba. Kom o bli nice. Jag och jennie
ha tage oss en deal om rosa kläder och pippilotter i arbetsklädsel,
så vi få se om man lyckas klara upp den utmaningen.. Daaah!
.
Kom och bli hårt! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0