3 dagar EFTER midsommar.

Daaah! Haha, för såå speciellt äre ju. Hehe, näe men midsommar var
nice. Drog till Skyttmon med min niklas och firade med hans party-polers.
Grymt nice dag. Sköna folk, skön stämning och god mat och sen en
inte alltför god nubbe till detta. Sweet! En partykväll med lekar, dans kring
midsommarstången, discodrag inne på bygdegården och avslut med bastu
och bubbelpools-häng. (Men poolen var kall så det gav vi upp ganska fort.)
.
Hehe, näe nice. Awesome. Grymt nöjd. Så nöjd att jag typ glömde att ta
några kort så därför lånar jag 3st bilder lite fint från en söt tjej på facebook
som använde kameran betydligt mer än vad jag gjorde under kvällen.
.
Sånt få man göra ibland.
.
43 pers var vi iallafall. Lagomt. :D
.
.
Checka MIN min? WTF?! Bröderna Henriksson såg ju bra-a ut iallafall.
.
.
.
Näe riktgit nice. Mer sånt tack!
.
Midsommardagen firade sen i stugan med familjen och lite häng nere hos
Gunse-lunsan på byn. Camilla bakade en av de godaste cheesecakarna
ääääver. Med kaffe-smak. Mumma! Niklas var dock inget stort fan av
denna men va fan, han måste ju börja vänja sig vid kaffets sköna atom
snart, så kakan i helgen ser vi som en mjukstart på hans kaffe-karriär.
.
Idag har man annars jobbat. Nice. Störtfiiiint väder har det varit med så
varje rast har spenderat utomhus. Inte dåligt. Soooooommar-feelings!
.
Ett Ego-kort på det så..
.
OCH även, jag måste bara visa vad jag läste i
Illustrerad vetenskaps-tidningen som kom idag. Fatta! Om detta får
utvecklas mer, gud vilken underbar uppfinning. För lama personer då.
Kostar ju bara en si så där miljon, men jag tror fan att det skulle
det vara värt det!
.

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0