Torsdag IGEN?!

Gud, denna vecka har BLÅÅÅÅST till. OMG.
Sens när skriver Frida bara typ 2 blogg-inlägg på en vecka? Typ aldrig.
Det om något måste väl bevisa på att jag inte alls har hunnit med. ^^
På gott och ont.
.
Aa, idag har man jobbat och.. trumvirvel.. Städat. Yeaaah! Tur att camilla
överraskade med GOD mat när man kom hem. Våfflor. MUMMA!
Allt med pannkaks-smet har en en speciel plats i mitt hjärta. ;)
Hehe, jaaa. Seriöst, är det något som jag skulle kunna äta VARJE dag
i resten av mitt liv så vore det just pannkaka. Haha! Dock så skulle
man nog bli obeskrivligt fet av den kosten. Fatta, pannkaka är ju typ
efterätt, ungefär som tårta. Sylt, grädde och botten. ^^ Daaah!
Just därför som det är så satans gott kanske?!
.
Yes, annars så hade jag siktet inställt på Yran ihelgen MEN VA FAN!
Seriöst, 550kr i inträde hade jag räknat med MEN när de smyghöjer
(såg det i ÖP:en idag) till 600kr, då brast det och jag förstod verkligen
hur mycket Pengar det egentligen är! OCH med tanke på att det bara är
skitartister så äre sååå inte värt det! Daaah! Alltså 600kr levde vi typ en
vecka på i asien, UTAN att snåla. Eller nästan iallafall, om man inte köpte
allt för mycket saker. Näe seriöst, 600kr för en kväll är rån. På riktigt.
Fan man kan ju få ett par hyfsade jeans för den summan. ^^
.
Okej, jag blev snål. Döm mig inte! Tror det blir en mysig familjehelg
med fredagsmys och hela köret istället. Kändes lite mer lockande.
Dock vill jag ha lika fint väder som idag bara, då blir allt verkligen asanice!
.
Lägger in en fin bild ur dagens ÖP. HAHA! (Host.. Skandal.. Host..)
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0