Tjabba tjena.. HALLÅ.

Daaah! Ny dag, ny vecka och nya beskymmer. Per Hugo den jäveln gjorde
mig inte stolt idag heller. PISS YOU! Min kärlek till honom krymper smått.
Fy faan! Varför kunde det inte bara ha fått vare bra den här gången efter
allt skruvande och alla nya reservdelar. Fy. Ursh, säger jag bara.
.
Me don't like.
.
Det enda positiva var att mor inte fick rätt,  det var fan inget fel på mina
gamla bromsband för nu är de sprillans nya och de satans bromsarna är
exakt lika dåliga som förut. Nu är jag less.
.
Aaa över till annat. Till betydligt roligare saker. HELGEN.
Den var Nice. Niklas och jag var i stugan med la familia. :D
.
Vi badade, (första doppet för iår, piiiinsamt.) åt god mat och tog årets
första fisketur. ^^ Niklas fick 3 fiskar och jag fick ett fiskespö. ;)
Haha. Det är seriöst. Fatta känslan när man tror att man fått bottennapp
och upptäcker sen att man ha fått ett fullt riktigt kastspö med rulle och
hela köret på kroken. Haha. Liite kul. DET GILLAS..
.
Jag fiskar som i förebyggande. Med ett nytt spö så äre ju större chans
att jag får mer fisk NÄSTA GÅNG. Haha!
.
.
.
Mitt "napp". Haha!
.
.
.
Vem är grym på och göra upp fisk? Joo.. fridaaaaah!
.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0