Ops, I didit again...

Haha, men det är fan inte mitt fel. Varken den här gången eller förra gången.
Det är helt klart fel på popcorn-påsen, för popcorn ska fan inte börja brinna
efter ENDAST 1min i micron. Den här gången stod jag dock bredvid så det
började faktiskt inte bolma svart-rök ur micron och rökfylla hela köket,
som det gjorde förra gången. Den här gången brann det bara i "påsen".
.
Framsteg?! Daaah! ;)
Dock så var popcorna hyfsat goda ändå, OM man höll sig ifrån de som var
ABSOLUT mörkast. Kände mig nästan lite rasistisk.
.
Haha! Näe fy, jag som var såå popcorn-sugen.
.
.
Checka, va fan är det där? ^^
.
Alltså jag måste ha oflyt FÖR så värdelös kan jag inte vara att jag
misslyckas två gånger med MICROPOPCORN. Ni hör ju, micropopcorn,
Det ska ju fan en 5-åring klara av. Daah!
.
Aa, annars så va vi och hälsa på rara farmor igårkväll och vrålfika. Och
gud, vilka bakverk det bjöds på. ^^ Tur att det var Lördag.
.
Och annars så ha jag och Niklas luta av "mitt-förra-års-aktions-fynd",
i helgen. En komod. Awesome. Och idag, efter att han åkte hem tog jag
och satte på mig arbetshandskarna och letade fram bandslipen.
Skulle ta och slipa av den så ytan skulle blir grym, gick asabra TILLS min
"igårkväll-popcorn-tur" visade sig och bandslipen bara dog. Hur fan
kunde den bara döö? Inte logiskt. Pappa ska fan få ta o skruva upp han.
För kan inte han fixa den, så kan ingen.
.
Men det var synd, jag som var så taggad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0