GRATIS GLASS!

Till alla. Vem säger nej till det? Daaah!
Näe gå in här: Gratis glass! Först till kvarn gäller! och svara på typ 10 frågor,
hur enkelt som helst! Sånt här gillar vi!
.
Hehe, annars så ha man jobbat idag. Nice. Dagarna går bara så
fort. Förstå, snart en vecka sen Dunder. Helt ofattbart.
.
Sen måste jag bara uttrycka min frustation. Fatta, jag fick håll,
mjälthugg ect. you name it, PÅ RIKTIGT när jag var ute och joggade
ikväll. Gudars skymning och akveleja vad länge sen, jag hade glömt hur
extremt handikappande det är och hur obeskrivligt ont det gör.
Alltså jag var tvungen att stanna. Klarade inte ens av att gå sakta.
Gud, huuur löjligt som helst, helst med tanke på att jag inte var andfådd
och inte minsta trött i benen. Sååå löjligt!
.
OCH med tanke på det så är det nu bevisat att håll har absolut inget att
göra med att man typ nyss ätit eller något, (vilket jag hört förut) nejdå,
det här var innan middagen. Så nu ha vi slagit hål på den myten, lika
som att man INTE riskerar att få kramp om man badar DIREKT efter
maten. Också helt falskt. Undrar hur många myter som är sanna
egentligen? Inte många skulle jag tro. ;)
.
Checka btw mitt horoskop idag. Alltså kan det verkligen vara gramatiskt
korrekt att använda SAMMA ORD 3 GÅNGER I SAMMA MENING?!
Daaah! Haha, ändå lite kul.
.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0