En morgon på Folktandvården.

Yes, idag började man dagen på Folktandvården, i deras väntrum.
Syrran skulle dit och smart som hon är gjorde hon det FÖRE arbetstid,
VILKET i sig betydde att JAG fick sova en timme mindre. AGHA! ^^
Men det är sånt man få ta när man sam-åker OCH eftersom Per Hugo
fortfarande inte rullar så var jag K.Ö.R.D. Såå, klev upp 5 imorse jag.
Det stavas guldstjärna. Daaah! Haha!
.
MEN till saken, läste en gammal "Hänt Extra" dårå imorse och fastnade
för en GRYM rubrik som bara lät så intressant..
.
Checka framsidan.
.
.
OMG tänkte jag, ska Saade ÄNTLIGEN bli singel.. Ojojojo..;)
Bläddrade intresserat fram till sidan om han i tidningen och tro ni inte
på tusan att det var ett klassisk "Hänt Extra"- trixs. Daaah!
.
Checka insidan.
.
.
Kärare än någonsin. Jobbigt med eurovision bara. Daaah!
När ska man lära sig att inte tro på ett ord som den tidningen skriver.
Haha! För så är det, rubriken STÄMMER ALDRIG. PÅ RIKTIGT!
.
Annars så ha man jobbat idag och dagen gick SJUKT fort. OMG!
OCH sen stötte man på marie på vägen ut från Itella. :D :D
NICIGT! Så satans länge sen man såg henne.
.
ME LIKE ATT HON ÄR HEMMA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0