WTF?!

Seriöst, jag var tvungen o gå in o kolla VHS-statistik över våren på
journalist i Sthlm och tro ni inte på HELVETE att om jag sökt hade jag kommit
in! 16.65. Hur tusan kunde det bli en såå sjukt låg intagningspoäng?
.
I höstas låg det över 20.0. Fatta. Nu grämer jag mig nästan att jag inte sökte.
Men bara nästan. Gorsh! Dock innebär detta att om jag INTE kommer in
till hösten så har jag ganska stor chans att komma in efter jul nästa år,
om det ser likadant ut då. Vilket jag hoppas!
.
Men fatta, från första urvalet till andra sjönk det sjukt mycket. Första låg på
19.54 och efter andra då nere på 16.65. Det är typ 3 poäng. SJUKT.
.
.
Ojojoj.. jaaa hoppas att detta håller i sig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0