Det vita helvetet från himlen.

Tjabba! Hur är läget?
Imorse hade det snöat sjukt mycket. Inte bra.
.
Detta resulterade i att jag fick sopa av min Per Hugo och skotta runt
han ÄVEN om han står under körbottenbron till ladugården. Snön hade
typ drivit grymt.
.
Men men, då står jag där och sopar. Bra bra, TILLS jag känner hur
det far en dusk med snö från ovan i nacken. Kollar upp och antar att
jag måste ha stött imot bron så det for ner. Störigt.
.
Aja, fortsätter att sopa. DUSK! SNÖ IGEN! Kollar upp och tänker i mitt stilla
sinne att nästa soptag ska jag förbanne mig ta försiktigt. Snö i nacken är
INTE härligt, inte för fem öre. FY.
.
Sen när snön landar i nacken för 3:e gången, då jävlar var jag tvungen
och kolla ordentligt OCH tro ni inte på tusan att det ligger en viss Camilla
där uppe och skrattar. Haha, VÄÄÄÄLDIGT ROLIGT.. NOT! Daah! ;)
.
.
Se ni henne? Väääldigt fyndigt. ^^ Se ni snön som fattas på räcket?
Japp, den hade på något konstigt vänster hamnat rakt i min nacke. Hm..
.

Kommentarer
Postat av: Sarah

HAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHA!!!! xD Jag kan seriöst inte sluta skratta! Sen när jag väl lugnat mig kollar jag på bilden igen, och så... HAHAHAHAHAH!!!! xDxD

2011-01-17 @ 12:58:15
URL: http://hsaarah.blogg.se/
Postat av: Camilla

HA-HA-HA!

Det var sååå värt de o smyga dit hela vägen från traktoringången ;)

2011-01-17 @ 20:27:45
Postat av: Camilla

HAHA! Så värt de o smyga dit från traktoringången xD

2011-01-17 @ 20:28:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0