Traktorer SKA vara på landet.

FYYY FAAAN! Vad jag hatar traktorer i trafiken. URSH OCH HELVETE.
Dom ska fan inte vara där, de ska vara ute på åkern, på gräset.
ABSOLUT inte på vägen när jag ska till jobbet och är lite så där halvstressad På
morgonen. FYY. I morse var jag tvungen o puttra på bakom en sån där
jädra maskin ENDA till industriområdet och det i sin tur gjorde så att jag
stämplade in kl 07:59:17. Alltså 43 sekunder från avdrag på lön.
Lite för nära. INTE GODTAGLIGT.
.
Japp, Näe gud vilken "traktik-dag" jag haft idag. Först den där traktorn imorse
oooo sen när jag skulle hem. Ojojojoj säger jag bara. FY FASIKEN.
.
Jag kom MITT i 16-ruschen. Alltså när folk bara kör och inte bryr sig alls.
.
Först var det en jävel som bara svänga ut vid kråkslottet - TVÄRNIT.
Sen en som svänga ut PRECIS framför PER HUGO vid bokhandeln - TVÄRNIT.
Sen var det rött vid ICA.- TVÄRNIT.
(eller jag hann ju inte få upp någon fart.^^) KRYPKÖRNING.
.
Sen när det ÄNTLIGEN blev grönt så va bilen framför mig SÅÅ SEG så när
han åkt förbi Rödljuset och jag gasa på för att också passera så tryckte en
väldigt störig tant på knappen och tro ni inte på fa-an att det blev rött direkt, IGEN!
FYYY FAAAN! Sen när få man stå i två bilkööer vid Strömsunds ENDA trafikljus?!
.
Näe ursh. Fy va störd jag blev, och sen tillråga på allt så fick jag en luus framför
mig genom hela samhället som körde väldigt ryckigt. EN SOM 10km-50km-20km/h.
Fatta störigt. Stadsköring for life på byn. Fatta mycket bensin det går vid
gasa-bromsa-körningen. Tro min tankmätare sjönk typ 10 liter. Inte nådigt och
absolut inte bra för miljön. BÄTTRING.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0