GUNsele-ballunns. (GUN 50år)

Jopp, i helgen hade man lovat bort sig som "fylle-chaffis" till sina föräldrar (?!)
som skulle på feeet-fest hos Gun som fyllde 50år.
.
Foto-fantast som man är så var min belöning för detta att få ta ett "före-kort"
och ett "efter-kort" av festprissarna, aka mor & far.
.
Före-kortet blev typ asafint. (se nedan) Efter kortet som togs klockan halv 3
på natten/morgonen kan vi säga att jag "glömde" att ta. :P
(Tolkning: Ni vill verkligen inte se det!)
.
.
Såå, kan även tillägga att "the party-people" var grymt kassa på o passa
tiden (som vanligt!), och detta resulterade i att vi tillslut var tvungna att gå
in och joina festen för att hitta mina borttappade föräldrar, OCH detta ledde
sedan till att Niklas (på något konstigt vänster) hade ett durk-slag/sil på
huvudet innan kvällen var slut.
Fråga mig inte vars det kom ifrån men jag chansar grovt På ett Peter G
hade ett riktigt stort finger med i spelet. ^^ Daah!
.
.
OCH till sist Födelsedagsbarnet. :)
(Suddigheten beror på kass belysning, inte på mina foto-kunskaper.)
.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0