Onsdag den 5:e

.. En riktigt minnesvärd dag. Imorse gjorde jag något riktigt intressant
som jag typ aldrig kommer att glömma. Näe det är seriöst, känslan
kommer att leva kvar länge, jag känner det. Går faktiskt fortfarande på
efterverknings-feelingen. Daah! Positivt eller negativt?! :P
.
Ingen som vet, ingen som vet.
.
Näe lite hemlighetsmakeri är det, men ni ska få höra, I promes.
Inom sinnes tid.
.
Sen hände även något asakul på jobbet idag. ^^ Daah! Det kan ni
tolka som motsatsen. Vi har hållit på i veckan då att tömma arkivet
på gamla papper som ska slängas och förstöras och senare bli eldtänne
till Strömsunds fjärrvärme(?!). Okej, jag är inte så insatt så jag vet inte,
men någonstans ska pappersbollarna brännas iallafall.
.
Aaa, detta jobb betyder att jag INTE bara sitter på dagarna UTAN verkligen
får använda kroppen fysiskt. För satan va arkivlåder väger mycket.
Vi travar SJ-pallar typ 1.4m högt och drar sedan ut dem med en pall-lyft.
.
Man känner sig nästan lite biff. :P Men till saken, varje gång vi drar ut/in en
pall är man väldigt nära en typ 2.5m hög trave med tomma arkivlådor
som scannings-snubbarna sedan fyller med papper. Japp, väldigt nära och
traven stor väldigt öppet, osäkert och halv-vingligt.
.
OCH enda sedan första gången man gick in i arkivet i somras så ha man
tänk att någon gång kommer man välta denna trave. Någon gång.
.
Idag var dagen. Idag hände det. SJ-pallen kom liiiite för långt till vänster
och jag tänker: Jaa men det gick ju bra.. Kollar upp, ser hur traven
börja likna lutande tornet i pisa, skjuter ut handen men försent. BOOM!
.
Duns, duns, duns, DUNS! Lådorna rasar och där står jag. Haha!
Ser i ögonvrån hur Scanning-snubben skrattar åt mig, måste ha varit
en hemskt kul bild. ;) Synd att man inte fick se den själv! Haha!
Anna och Evelina såg också ut att ha ganska kul. Daah!
.
Här följer 2st bildexempel.
.
.
O jaaa, paint-bilder ÄR min specialité! Daah!

Kommentarer
Postat av: Camilla

HAHAHAHAH! HÄRLIGA BILDER!

2011-01-06 @ 19:43:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0