Ojojoj.. Vad ont i tänderna jag har!

MEN nu är dom skinande rena, polerade in i benmärgen.
Känslan nu var faktiskt värd smärtan förut. Mm, nice!
.
(alltså jag har inte lagat något, utan just "bara" polerat.)
.
Annars så har jag lärt mig en ny sak på jobbet idag, något som jag absolut
inte hade en aning om förut. Alltså lyssna.
.
OM man gör ett könsbyte så får man ett nytt personnummer.
.
Seriöst, är det inte väldigt udda? Det är de fyra sista siffrorna som ändras.
Märkligt, men ändå naturligt då någon siffra just står för om man är
kille eller tjej. Weird. Aa, nu vet man det iallafall. :P
.
.
OM ni vågar KLICKA HÄR, för o se hur ett könsbyte verkligen går till.
Lite blodigt och väldigt intimt men helt klart värt o se.
.
OBS!! INGET FÖR KÄNSLIGA TITTARE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0