Ojojoj.. SÅ TRÖTT.

Okej, lite självförvållat men ändå.
.
Jag var vaken lite onödigt halv länge igår kväll, till typ så där kl. 2,
möjligen kunde klockan bli halv 3 innan jag somna. Inte bra.
.
MEN tänkte jag, jag är ju ändå ledig, ingen skada skedd. ^^
.
PROBLEMET: Jag var INTE ledig idag!
.
Ingela ringde imorse o jag yrvaken sa bara ja, ja, JA!
För underbart! Idag har jag jobbat och tjänat kosing. Det gillas!
.
Men nu är jag trött, grymt trött. Funderar på o lägga mej nu,
och det säger väl en hel del?! ;)
.
MEN FÖRST checka detta!
Jag trodde fan inte på Niklas när han berätta om det, trodde han drev
med mej.. Men de finns, på riktigt.
.
Uppladdingsbara batterier via USB. HELT OTROLIGT.
Det är utveckling det! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0