Nya insikter.

Oj, Niklas fick mig verkligen till att inse något ikväll.
Det finns inga måsten och faktiskt, så är vi alla fria människor.
.
Hela livet är oförutsägbart och helt underbart öppet för förslag.
Är man inte nöjd så varför inte göra någonting åt det så att säga.
.
Istället för att klaga.
.
Jag ska sluta klaga och så till att det blir mer verkstad.
Jag tror det kommer att bli grymt. Känner mig redan asa-pepp.
Man lever ju bara en gång så jag ska fan ta tag i saker NU!!
Och jag ska ha såå satans jävla kul. Haha!
.
Ni vet, min övergångsmånad till mitt nya liv, som jag skrev
om för ett tag sen, den börjar ju som att ta slut. ;)
.

Kommentarer
Postat av: Sarah

Åh, känsla eller vad att se det där kortet?! Var ett tag sedan nu :P

2011-01-24 @ 10:02:50
URL: http://hsaarah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0