Ny header. CHECK.

Haha! Alltså ni få ta denna med en nypa salt, okej. ^^
Jag är trött, det är sent och jag var allmänt leej på den förra,
så då haffsa jag ihop "denna här" lite snabbt. :P
.
Den är inte seriös för fem öre men jag tror att jag gillar den, lite.
Faktiskt. Its frida-style. Daah!
.
Dock så kommer ni bara att få se den i typ en månad,
för det har jag bestämt. Ska byta lite oftare nu.
Tråkigt med samma hela tiden juöööh.. ^^
.
Om en månad ska ni få en ursnygg header, det lovar jag.
Den finns på min dator, färdig o klar att använda.
Jag inväntar bara rätt tillfälle.. ;)

Kommentarer
Postat av: Sarah

Hmmm.. Om man bara visste varför du ska byta om en månad..? ;)

2011-01-08 @ 14:15:08
URL: http://hsaarah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0