Long time ago..

Japp, o så har mor bytt mobil-telefon. Stört nice. Den har förbanne mig allt.
GPS, 8mp kamera och snabbt (o enkelt) internet. Hon kanske tycker det
är krångligt nu men snart såå.. Om si så där ett år så kommer det nog sitta
som smäck. HAHA! Nejdå, men stört nice. Enda felet var att det var en
NOKIA, skulle ha varit ericsson. :P
.
Men till saken hör att vi nu ha laddat in "all her old stuff" på datorn från
"gamm-mobilen" och då kom en hel upp-sjö med en massa nice-a
gamm-bilder till min förfogenhet. Lovely!
.
.
YES, alltid stört-nice me gamm-bilder.:D
.
Hittade denna sedans jag bodde i Umeå. EN av de sista bilderna som togs
i Umeå, när vi hade Packat ur min lägenhet och sedan farit hem för gott.
Grymt länge sen, och jaa, man saknar de tiderna. Snart, snart så jävlar vill jag
packa in mina saker igen, i en ny lägenhet. Det är fasiken på tiden.
.
Men grymt soft det var, kunna gå som man vill och städa när man vill,
komma direkt ner på stan UTAN att behöva åka bil ect ect. DET saknar jag,
och alla vänner som man hade så nära sig, de saknar jag MEST såklart.. =)
.
Ljuva tider.  Snart 4år sedan. GUD.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0