Gudars.

Här händer det inte mycket. BÄTTRING FRIDA.
Grejen är den att det finns så mycket som jag vill berätta om, exempelvis
nyår, Tallinn (har jag fortfarande kvar, jag vet) och en massa andra saker.
Finns så grymt mycket, STORA saker som kräver bilder. Det är jobbigt
o hää upp bilder, för det går halvsegt ibland. Daah! Men snart, håll ut
trogna läsare. Håll ut.. ;)
.
Idag har man annars jobbat. Bleve allmänt störd efter arbetstid då ett
butiksbesök inte slutade som jag ville, IGEN. Jennie vet vilken affär.^^
.
Sen har jag fått spendera kvällen "mo aleena" då familjen var till stan o
shoppelishoppa idag. KUL för dem, inte för mig. Jag har fan alltid varit med
på mellandagsrean förut. Dock har jag shoppat idag, hela 504kr fattigare.
Inte nådigt.
.
Japp, näe nu må ja sova, det har blivit alldeles försent ALLDELES för ofta.
Så mycket härligare o kliva upp om man bara går o lägger sig en timme
tidigare, typ halv 11 istället för halv 12, faktiskt grym skillnad.
.
Bjuder på en snygg pojkvän. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0