Fredagsmys och Crazy things.

Japp, Fredag. Skönt och mysigt.
Fredagsmys for life. I like it. Lets dance till det passar även perfekt
då detta är lagomt underhållande och man kan umgås samtidigt utan att
man missar särskilt mycket av handlingen.. ^^
.
Annars så ha man jobbelijobbat idag. Sweeet.
Nästan lika sweet som dessa bilder på min syster-yster.
.
Hahah! Hon är ju bara fööör söt alltså.. ;)
.
.
Tolkning: Jag ha laddat in lite gamm-bilder från gamm-kameran. =)
Hittade även några bilder från balen i våras, när 1991:erna gick ut.
.
Eller jag hittade ganska många bilder då jag "tydligen" av någon anledning
tog kort på alla kända som okända par som deltog. ^^
.
Jag minns känslan än. Typ första veckan på Itella. Jag och ovannämnda
syster drog dit direkt efter jobbet. Regn. Kallt. Förstört.
Seriöst, man tyckte så grymt synd om alla som klätt upp sig,
fixat håret och sminkat sig i timtal.
.
Efter den 300m långa gång-färden mellan skolan och Folkets hus aka.
bal-lokalen så fanns tyvärr inte mycket kvar av elegansen.
Blöta och nedskvätta klänningar för tusenlappar och rinnande maskaror
kunde återfinns på nästan samtliga deltagare, OM man inte hade paraply.
Tragiskt.
.
Att inte vädret kunde få vara på deras sida JUST denna dag, man går ju liksom
bara på bal typ en gång i livet och då ska det förtusan vara SOL.
.
Jag har ingen aning om vilka dessa tjejer är MEN jag tycker
att bilden verkligen speglade hur det måste ha känts och kliva ut i spö-regnet.
.
Tragiskt och kanske lite halv-vackert.
.
.
Japp, och till sist så hittade Mor en kul sak på Dollar idag.
Älska dollar. :P
.
Såå, vem vill inte duscha i mörker nu?!
.
Blått för kallt vatten och rött för hett. Lovely!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0