Farmor hon kan hon..

Idag bjöd vi farmor på middag. Trevligt trevligt.
Det var riktigt god mat som bjöds på och Sarah utbrister spontant:
.
-Det var för-jävla gott det här!
.
Jaa, jag och Camilla nickar instämmande MEDAN cool-farmor tar
orden direkt ur Sarahs mun:
.
Ja, jag håller med helt. FÖR-JÄVLA god mat.
.
Haha! Och som vi skratta. GUD! Höra de orden från farmors mjuka stämma,
sååå klockrent. Ord som man aldrig trodde skulle komma ut ur hennes mun.
.
Seriöst, hon är den typen som man tror/vet aldrig hon har svurit EN ENDA
gång i sitt liv tidigare. Åhh, så underbart. Vilket ögonblick.
.
Ni skulle ha varit med.
.

Bjuder på en nice bild som visar på Sarahs fotokunskaper. :P
(Ps. det här är mitt rätta jag, när jag är helt neutral och naturlig.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0