Ett VÄRT varuprov.

Seriöst, sen när får man en full-stor FLASKA balsam som gratis varuprov?
I Sverige? Har det någonsin hänt? Trodde jag skulle få någon sån här liten
plats-sak som man klämmer på, en liten platspåse typ. Men Icke. Tro ni jag
blev måttligt förvånad när ett tjockt okänt kuvert väntade på mig när jag
kom hem. Oooojaa. Men nice, så Evelina, Ibland är faktiskt saker HELT gratis. ^^
.
Nu ha ja ju inte mjäll och jag tror ju inte heller att produkten framkallar det
om man inte har det så då kan jag ju lika gärna testa när det är gratis liksom?
PLUS att den luktar faktiskt hyfsat gott. Ska ta o använda den snart så att
ni kan få ett expert-utlåtande. Håret kanske blir asabra.. Vem vet?!
.
Dock funderar jag ju på det, typ alla är ju rörande överens om att man INTE
ska hää balsam i hårbotten för då blir håret väldigt tungt. Varför gör man då
ett balsam MOT mjäll om man ändå inte ska ha det i hårbotten? WEIRD! :P
.
.
Head & shoulders care and repair balsam.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Egentligen kan man ha de i hårbotten;) Det är bara vissa (host..jag...host) som märker hur snabbt de blir fett:O

2011-01-04 @ 22:33:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0