En VIT platta.

En helvit platta i måtten 53x77cm. Hela 4081 kvadrat-centimetrar av
möjligheter. Riktigt intressant. Så intressant som det är nu när jag ska till och
grunda den för första gången så intressant kommer den nog aldrig mera bli,
OM jag inte lyckas grymt bra vill säga. ;)
.
OCH det hoppas jag, för jag har en asagrym idé! Blir det bra så bli det grymt
bra MEN om blir det dåligt så blir det helt värdelöst. Logiskt?! Haha!
.
Men det är sant, Mitt konstverk MÅSTE bli perfekt.
Stora krav? Jaa, men till just det här så måste de kraven finnas. ^^
.
Ni kommer att förstå, tids nog.
Det här är/kommer att vara en utmaning utan dess like.
.
I LIKE IT!
.
Hmm, väldigt tomt och intressant var det här. ^^

Kommentarer
Postat av: Camilla

Das wird Spannend :D!

2011-01-17 @ 20:21:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0