En bok, en filt och en kopp choklad..

.
Känner ni igen rubriken?
Jopp, det är en text-rad ur en urgammal Björn Rosentröm låt,
"En gång om dagen". En ganska kort o udda låt, faktiskt. Men alla hans låtar
är lite udda.. Btw så såg jag just på Spotify att han släppt nytt album 2010.
WFT, hur kunde jag missa det?!  :P
.
MEN det som jag vill komma till är att jag och Niklas har beställt vår första bok
tillsammans OCH idag kom den, rätt hem i brevlådan. Smiiiidigt.
.
Haha, grejen är den att jag har pratat för om den här boken sketa-länge, för av allt
man hört så ska den vara grym.. Intressant? Och jag tyckte att den skulle passa
Niklas perfekt med. Nu undrar ni säkert vilken bok det är, och det kan ni fortsätta
undra också. ^^ Daah! Ett litet tag till, sen så ska ni få höra.
.
Well, beroende på hur bra den är kanske.. Men problemet är att, efter en snabbtitt i
boken så jag tror INTE Niklas kommer o gilla den, alls! Jaja, han får läsa den iallafall.
Ska bli kul o se hans reaktion när han börjar läsa. Mohahah.. ;)
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0