3D kamera, OMG!

okej okej, innan jag sliter mig från datorn för bättre stuff så
måste jag bara visa er denna skönhet. Seriöst, fungerar det så
är det heeeelt underbart. Visst, nu kanske inte teknologin är helt
utvecklad men tänk om några år, helt jävla amazing!
.
.
Fatta va kul det skulle vara att kolla i ett fotoalbum.
Då först skulle det vara värt att framkalla kort istället för att bara ha de
på datorn. Men det är sant, tänk typ Bio, vem vill gå o se en vanlig
film på bio nu?! Ska det vara bio så ska det förtusan vara 3D.
.
Jag skulle aldrig betala för  o kolla på en vanlig film, den kan man ju lika
gärna ta hem gratis på datorn.
Men 3D, det är faan känsla det. En upplevelse. AWESOME. :D
.
Men men, tillbaka till 3D-kameran. Jag ska fan bli en av dom första som
har en sån där, när jag vet att den verkligen fungerar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0