Vill ha Titanic-känsla! <3

Måste bara tillägga som kvällens sista bloggis-inläggis. Vi såg Titanic ikväll,
gick på typ "Tv4 film". OCH den känslan, Jack och Rose, den känslan vill
jag haaa! Riktig och sann kärlek. Ojojoj, vad jag vill känna rysningarna och
spänningen som finns mellan dem. Heeelt underbart. Att hon hoppar
ur livbåten, offrar sitt liv för att vara med han. DEN känslan vill jag ha! ^^
.
Sen blev man ju gråtfärdig som vanligt på slutet när han var tvungen att dö.
Faan, även om man sett filmen typ 1000 gånger så bli man lika bedrövad varje
gång Rose släpper ner den förfrusne Jack i havs-djupet. Sååå sorgligt. Det är
juuh värdelöst, varför kunde han inte fått överlevt liksom? Pissigt..
.
Näe och sen läser jag min syrras blogg och om hur hon saknar sin pelle..
OCH då vill jag ännu mer känna den omtalade kärleks-känslan. ^^ Jag vill
också sakna någon, ha någon att hålla handen med och ha någon som kan värma
mig när jag ska sova.. Hehe, fan att Sarah ska skriva så braa! :P
.
Men grejen, jag vet vem jag vill ha.  Jag vill inte ha "någon",
jag vill ha Eric Saade. <3
.
Haha, Daaah! Fan för Molly. Hon står juuh i vägen för min och Erics kärlek.. Typ.
För hon är ju enda hindret, det är juuh självklart. Sen att han inte har någon aning
om vem jag är, det är ju bagateller.. Höhö.. Men...
.
Hade vi inte varit ett vackert par så säg? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0