Vilken kväll, vilken kväll!

Alltså seriöst, till slut var vi såå trötta så vi bara satt och skrattade, det stavas
övertrött om något. Jag klippte ut guldbollar som vi verkligen inte behövde och
Robert svor i sin tur över photoshop som inte fattade vad han ville göra. Max åt
pepperkakor i all förbannelse och Malou förstörde vår fina faktaruta med den
bittra sanningen. ^^ Alltså en kväll i J-huset. Vi bor ju typ på skolan. Nästan.
.
Kom hem en timme tidigare idag iallafall jämfört med igår. Framsteg. Haha!
Näe men jag tror vi är klar. Faktiskt. Seriöst, vi ska skriva ut imorgon kl 13.00.
It's a date. Sen finns det fan ingen INGEN återvändo OCH det känns sååå jävla
skönt! (Ursäkta språket). Men seriöst, vilken lättnad det kommer vara! En
tidningsanalys till på måndag är INGENTING. Eller?
.
Ska ju bara vara så där 15 sidor, men det kan jag faktiskt göra i helgen FÖR den
får vi mejla in. Sååå skönt!
.
Nu förtjänar jag digistivekex och te. Ünderbart!
Blev en bjuden på middag hos Sarah idag. Sweet. Gillas!
.
10 DAGAR TILL JULAFTON!
.
Och jag har kommit på vad jag önskar mig i julklapp. ^^
Seriöst, en smoootie-maskin. Gud, va underbart det skulle vara!
Inspirerad av syster-yster som använder sin typ varje dag! :P
.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0