Vart är Per-Hugo?

Näe men där.. ja där NÅGONSTANS där under är han.. Yeaaj..
.
Seriöst, INTE OK. Därför hatar jag vinter och snö. Ursh. Idag skottade
jag iallafall fram stackars Per-Hugo.. Han är ju så liten så han höll ju
nästan på att bli platt där under. Staaaaackarn.
.
Annars så har jag och Nikki tagit oss en vinterpromenad idag. =)
Det var fan härligt trots att det var hyfsat kallt. ^^
.
Bjuder på lite fina bilder. :P
.

.

.

Haha, jaaa. EN EGO-bild är ett måste. ^^
.

.

.
Japp, sen så skulle jag ta och baka mig några strassburgare idag. OCH
haha! Seriöst, det har aldrig gått så dåligt för mig att baka. Haha! Gud,
jag måste bara få visa resultatet. Haha. Seriöst, det är ju nästan pinsamt.
Med betoning på nästan. ^^ Men det måste ju gå dåligt någon gång med.
.
Dock blev de betydligt bättre när chokladen kom på. ;)
.
........................................................................................|
.
Yes, och så avslutar jag med en kul sak som jag såg idag. Titta, va min mor
har gjort på vår ringklocka. Haha! Klockrent!
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0