Tjuvarnas jul

Näe men vad hände? Jag tror att årets julkalender har potential.
Seriöst..
  1. Den var inte gjord för 3-åringar
  2. Den hade känsla
  3. Det känns som att den har en handling
Jag tror det här kommer bli en bra december heeeelt enkelt. Julkalendern
är ju A och O för julkänslan OCH kan säga som så att jag faktiskt längtar
till nästa av avsnitt OCH det säger väl en hel del? Aaa-haaa?! :P
.
Me like.
För den som har missat vad årets julkalender handlar om så utspelar
den sig i Oliver Twist-miljö typ. Alltså ett gäng ficktjuvar som ska sno
ett visst antal julklappar varje dag. SEN helt plötsligt så uppsöks huvudrollen
av ett barn (lika fattigt som huvudrollen) som har en lapp med sig.
.
Barnet är hans okända dotter. PUNKT PUNKT PUNKT
.
...............................................................|
.
Ojojoj, intrigen tätnar.. Haha, näe men seriöst, Jag tror på konceptet.
Nu blir det frukost. Sen plugg. Tenta imorgon. Ojojoj..
.

Kommentarer
Postat av: johnny

2011-12-02 @ 19:13:47
Postat av: johnny

hejsan bra

2011-12-02 @ 19:15:10
URL: http://facebook
Postat av: Klappsnapparen

Trevlig recension av "Tjuvarnas Jul".

2011-12-02 @ 22:15:17
URL: http://www.facebook.com/tjuvarnasjul

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0