Tidningsanalys for life.

O yeah, nu är det dags att ta tag i det. Hade egentligen viljat börjat för läääänge
sen, eller typ igår men seriöst, det har verkligen inte funnits någon tid. Både idag och
igår har vi städat i stort sett hela dagen och en lördagkväll vill man INTE ägna åt
skolarbete. Seriöst.
.
Näe jag måste skriva ihop det där lite snabbt ikväll, deadline imorgon OCH har jag
inte fått ihop typ 10 sidor text så är jag verkligen KÖRD på redigeringskursen och
då spelar det ingen roll att vi suttit 30h och kämpat i veckan med Indesign. Näe det
är verkligen dags att ta tag i tidningsanalysen. FUCK.
.
Kämpigt.
.
EFTER den så äre jullov på riktigt. Näe fatta seriöst, ALLA julklappar klara (har aldrig
varit klar så här tidigt i modern tid) och inget skolarbete till veckan.. Alltså man kan
ju tagga jul för fullt UTAN stress. Heeelt ünderbart juuuh! Ska bara baka lite julkakor
och såå, bara mys-pys. LIKE IT.
.
Även, idag när jag städade garderoberna i hallen så hittade jag Nikki's julklänning.
Ojojoj, såå söt. DEN är ett måste på julafton för henne. :D
.
Sydde den för två år sen till henne. <3
.
Nikki, the fotomodell. Uppklädd för julfirande 2009. ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0