Studentråd och pinsamheter

Haha, eller EN pinsam situation. Haha, alltså förstå, det var när jag skulle gå
hem.. Höll på att skriva ett sms, No big deal liksom.. Tänkte för mig själv:
"aa, tänk om man skulle ramla i trappen, höhö, det händer ju allldrig juuh"
.
OCH, va faan hände? Joo ja stööp. Alltså det var ju utomhus, precis vid
busshållplatsen vid skolan. Stentrappen där. Alltså jag bara FLÖG! Jag flög,
mobilen flög (den hade tur som ramla åt rätt håll, kunde ju fan ha spräckt
skärmen juuh) näe kinden RAKT KLOSS EMOT grusgången. Yeaaj. Ont som
tusan gjorde det med men det var inte det väsentliga. Näe gud, Fy va kul det
måste ha sett ut, helst när jag försöker skratta bort situationen för mig själv
sen efteråt. Ojojoj, men som tur var så vare inte lunchrusch så det var inte
såå mycket folk, men tillräckligt var det, jaaa.
.
Näe som sagt, Studentråd MED gratis fika. (därför som man ställde upp typ,
nästan, sa jag det där högt? Men vem säger nej till gratis mat liksom??)
.
OCH det var förtusan den största mackan jag NÅGONSIN ätit OCH sen årets
första julmust till det. Mumma.
.
Alltså jämför med glaset?! :P
.
Näe sen att det blev en massa mackor över så att vi fick ta med en hem
också gjorde ju inte mötet mindre angenämt. ^^ Men det var faktiskt
grymt intressant. Alltså jag gillar det här med att få veta saker FÖRST,
därför som jag vill bli journalist juuh, grymt nyfiken. Så dagen har
varit givande. Blev faktiskt några hyfsat livliga och hetiga diskussioner.
Intressant som sagt.
.
Näe sen så har jag lämnat in min offentlighetsövning till Kerstin. Feels nice.
Kändes värt så man slipper gå dit med den imorgon, då det är deadline.
HELST med tanke på att den skulle vara inne SENAST 12 och tentan är
klockan 14. Grymt onödigt det hade varit. Men aa, så ingen återvändo
med den övingen, så nu är det ENKOMT tentaplugg tills imorgon kl 14,
med reservationer för sömn och mat. Typ. Wish me luck! Kommer
behövas, SOM SATAN!
.
Ska även tillägga att det här måste vara den BÄSTA 1 december
NÅGONSIN. Typ plusgrader, varma vindar och INGEN snö! Underbart! :D

Kommentarer
Postat av: Sofie

Du är allt lite klantig du Frida ;)



Ja, men så klart att det är föreläsningens fel. Jag menar, hade vi kommit in på den så hade vi haft full poäng på alla tentor. :p

2011-12-01 @ 16:50:16
URL: http://skrivetavsofie.blogg.se/
Postat av: Sofie

Jag tittade på Greveholm direkt imorse. Viktigt ju! :p

Haha, jag tyckte faktiskt att den verkade bra på riktigt. Vi får väl utvärdera efter imorgon.

Ja, alltså vi tycker om väldigt lika saker på julen. Super! :D Fast förutom en sak. Jag VILL ha snö, du vill inte ha snö. Och så bor jag här i söder och du där i norr. Lite fel, haha :p

2011-12-01 @ 22:59:06
URL: http://skrivetavsofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0