Söndag och softartid..

Efter en dag på MAX. Ha fan gått sjukligt bra. Jag var ju lite orolig att man
kanske skulle känna sig liiiite mör efter gårdagen MEN allt flöt på som tusan.
.
En nice dag heeelt enkelt. :D
.
Kom typ precis hem, eller jag har hunnit duscha typ så såå precis äre inte,
men ändå härligt. Nu få man softa till det liiite i non timme så där innan det
är dags att sova. JAG.SKA.SOVA.I.TID.IKVÄLL. Typ. Tro ni jag kommer lyckas?
.
Näääääe. 100% på motsatsen. ^^
.
Men även imorse, fatta bussen körde fast. Eller kanske inte fast MEN han kom då
inte ur fläcken. Stod och spann och spann och spann.. OCH min grymma tillgodo-tid
innan jag skulle jobba bara försvann. Helt sjukt. Jag blev fan 3 minuter sen till och
med i instämplingen på MAX. Värdelöst. OCH då åkte jag 45 minuter INNAN jag
jag skulle börja jobba ifrån stan. Ni kan ju förstå va länge bussen stod och kämpade
på samma ställe. Alltså resan ska ju ta typ 15 minuter i vanliga fall.
.
Näe men så kan det gå. Borde ha haft snökättingen på bussdäcken. Haha! Hade sett
snyggt ut. ^^
.
Aaa, näe nu blir det "kvällsmat", haha. Ha ju bestämt mig för att inte kalla det
middag när det blir så sent. Hehe, typ. MEN det ska bli gott med mat iallafall.
.
Ha det finfint folket. OCH jaaa, bilder från partypartyt-igår kommer.
Typ imorgon, kanske. OCH min telefon fungerar fortfarande inte. VÄRDELÖST!
Halebop ska fna få lösa det här, annars byter jag till telia! Ska hota med det! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0