Så hemskt.

.
Alltså det är så sjukt många som har lagt upp den här videon på sina bloggar
MEN jag har aldrig orkat kolla på den FÖRRÄN idag. Och den är ju verkligen
så hemsk. Gud, barn är verkligen elaka och de förstår nog inte själva vad
ont det gör att vara "den mobbade" . Som den här killen, gud. Vad hade han
gjort egentligen för att förtjäna en sån här behandling. Att han ska må så
dåligt och vara så mobbad att han redan har skurit sig många många gånger
och funderat på att inte vilja finnas längre. Han är ju såå liten, hela livet
framför sig och så är det några enstaka SKIT-människor som ska göra så
att han inte skulle vilja leva, förstöra hela hans barndom. Ta hans lyckligaste
tid ifrån han. Det är ju värdelöst. Man mår ju dåligt. JAG mår dåligt.
.
Näe jag hatar mobbing. URSH! Även om det är barn som gör gör det så ska
man fan ge tillbaka med samma mynt. OCH det är inte den mobbade som
ska behöva byta klass eller något, det är ju förtusan mobbarn. Näe arg man
blir.
.
Aja, annars så har vi haft vår första dag som redaktion Delta idag. Lite möten,
lite fakta-kollar och MYCKET förberedelser. Det här kommer nog bli grymt! På
fredag ska vi iallafall ha den färdig tryckta tidningen i våra händer! AWESOME!
.
NU SKA VI GE ALLT!
.
Annars så var jag fan tvungen att handla idag. Jobbigt. Jag hade ju förtusan
slut på nudlar. HEMSKA TANKE. Haha! ;)
.
Såå nu har jag shoppat nudlar och som vanligt kom det med en massa andra saker
också. DOCK körde jag på konceptet: "INGEN SAK FÅR KOSTA ÖVER 10KR."
.
Såå det här fick jag med mig hem. ^^
  • Apelsiner...........(10kr för 1,5kg MYCKET FIIINT PRIS btw)
  • Lätta....................(10kr)
  • Nudlar.................(10kr för 4st paket.)
  • Digistivekex.......(7kr)
  • Mjölk 1,5l.......... (10kr)
  • Gurka..................(10kr för 2st)
.
Såå nu är jag glad, nu kan jag göra nudelsoppa igen. ME LIKE!
Alltså jag har bästa receptet. Haha! Heeeeelt såld. Sjukligt gott! OCH eftersom
jag är såå snäll så ska ni få det. Typ senare ikväll. Nu äre fan middag! Och sen
tänkte jag faktiskt ta mig an tidningsanalysen som ligger över oss.
.
OM jag inte prioriterar julkalendern och Gossipgirl-avsnittet som jag missade igår,
högst troligt att de två GODA tingen kommer utklassa tidningsanalysen.
Mycket troligt.
.
ÄVEN så tror jag att jag håller på att bli sjuk. HEMSKA TANKE. VILL INTE.. Såå
det var därför jag köpte apelsinerna. C-vitamin är ju bra... ^^ Jag har fan inte
tid att vara sjuk. ABSOLUT INTE. Nej den gubben går inte. Pimpla apelsiner
i mängder kommer därför att stå på schemat!
.
SEN VILL JAG HA JUL NU OCKSÅ! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0