Res-sug.nu

Gud, Neeeeeej! Ressuget kom över mig igen. FAN FAN FAN. Jobbigt.
.
.
.
.
.
Gud, Jag vill INTE resa för att ligga på en strand.  Jag vill resa för att uppleva
nya kulturer, möta nya människor och uppleva nya saker. Jag skulle vilja rida
på en elefant rakt ute i djungeln igen eller snorkla bland småhajar i malaysia.
Jag skulle vilja äta konstig mat och jag vill krypa i tunnlar som är sjukt trånga
och flera meter under marken. Sånt vill jag göra MEN framför allt vill jag ha
tillbaka känslan att inte veta hur morgondagen blir. Att allt är möjligt och att
man kan göra exakt vad man vill. Den känslan. Ojojoj, ünderbart.
.
Det är tur att tiden går fort för annars skulle mitt res-sug förstöra mina studier.
Den här första terminen har gått sååå satans fort så det finns inte och tänk då
var fort våren kommer gå.. Man kommer bara typ hinna blinka och så är man
färdigutbildad journalist med världen framför ens fötter. OCH då.. då mina
vänner ska jag ta igen alla resor jag missar under de här tre åren på universitetet.
.
Typ. ^^ Näe sjuktligt sugen på centralamerika. Typ Jamaica, Honduras,
Karibien ect. Ojojoj, hade varit sjuktligt underbart. Jag blev så sugen att jag kollade
upp deras regnperioder och typiskt nog så vare fan inte varmt där till sommarn,
enda tiden på året nu som man är ledig. Pissigt MEN bra kanske, då kan man vara
hemma i Sverige och jobba med gott samvete istället.. Typ. Yeaaaj. Daah!
.
Näe jag ska resa mycket sen när plugget är klart. Då jävlar. Tänk typ utlandsreporter,
att få resa i jobbet. Såå satans grymt. Dit ska jag. Alltså det är typ därför som
journalistyrket känns såå grymt nice, inte var dag den andra lik så att säga. Det
skulle jag aldrig palla. Jag behöver variation och nya intryck. Ojojoj, för ett jobb
ska inte kännas som ett jobb. PUNKT.
.
Fatta, nu har klockan slagit över till den 22 december.
Två dagar till julafton. GUD! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0