Ojojoj, RÄTT IDOL-vinnare!

.
Alltså Amanda fondell ÄGDE! Seriöst, Robin hade inte nn chans. Eller har han
någonsin haft en chans? Näeee. Men Amanda, alltså gud vilken artist. Jag hoppas
HOPPAS att det kommer går bra för henne trots att hon vann.. ^^ Haha!
.
Näe awesome. Sen någonting annat som är awesome var en lista jag såg på
aftonbladet.se
.
Checka:
.

.
Sååå där ska det se ut. Dit ska jag! Fatta få göra det man älskar
OCH sen tjäna storkovan på det?! Underbart! Typ.
.
SEN såg jag den här notisen (också på aftonbladet), men erkänn att
den är rå? Fy va hemskt. Utsvultna hundar är INTE att leka med!
.
NOTIS
.
Näe nu äre sova. Hääääääärligt!
.
Marias dröm? (En heeeelt random bild från SJs tågtidning.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0