Nikki's första ord.

Ojojoj, idag skrev nikki på datorn, för första gången i sitt liv. Ojojojoj.
Dock var jag tvungen att hindra henne från att fortsätta med tanke på
att mejlet skulle till min lärare med den omtalade tidningsanalysen
bifogad. OCH ett sånt viktigt mejl var jag ju faktiskt tvungen att skriva själv.
Hur duktig Nikki nu än var. ;)
.
OCH med tanke på att denna händelse var stor så var jag tvungen att printa
hennes moment of fame. ^^ Alltså titta! Va duktig hon var! Hahahah!
.
Naaaaaaaw! <3
.
.
Annars så har jag kämpat med tidningsanalysen Typ hela dagen
idag. Yeaaah! Men nu är den klar. DOCK vill ni höra det extremt roliga? Jooo,
att deadlinen var satt till 15.00. Okej liksom. Jaa, SEN som vanligt var jag ute
i typ sista sekunden eller typ sista minuten, kl 14.57 OCH tror ni inte på tusan
att First Class (jävla pissprogram) inte ville ta emot min fil P g a att den var för
stor. Yeeeah. Happy face, NOT. Såå jag fick förstöra heeela mitt arbete med att
tabort varende jävla bild [som jag kämpat ett ex antal timmar med] och sen
skicka tidningsanalysen i ENBART tråkig text hela 7 minuter efter deadline.
Alltså försent. Yeeeaj! Hata FirstClass. Förstör det här mitt betyg så kommer jag
bli ond, på riktigt och stämma skolan.. Typ. Dock verkade Pelle förstå mitt dilema
när jag förklarade och han sa att jag kunde skicka in orginalet senare. Snällt.
OM han inte ger betygsavdrag, då jäkelberg. Då äre inte sååå snällt. Men deadline
är ju deadline men ändå pissigt om tekniken ska förstöra för en. :(
.
Näe seriöst, så nu har jag skickat in analysen via min hotmail istället dådå iallafall
(skulle ha gjort det direkt och skitit i FirstClass). Såå, nu är allt skolarbete
klart, NU äre jullov! SKÖÖÖÖÖÖÖNT! Soft! Sååå nu är jag fri. Häääärligt. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0