Nattligt bloggande.

Ojojoj, hemma! Ha varit en helt awesome kväll med mycket dans,
(yes, frida dansade OMG) och mycket fina & härliga klassisar. Sen berikades
kvällen också med VÄLDIGT oväntade saker som en viss Sanne stod för..
Haha! Men trevligt värre, för henne. ^^ Haha! Hon ska allt få berätta alla,
och då menar jag ALLA detaljer imorgon ANNARS blir det facebook-bilder
for life. ;)
.
Näe eller joo.. Det ÄR hot! På riktigt. :P
.
Men aa, näe bilder kommer imorgon, eller idag blir det juuh! ^^
Sen ska jag även tillägga att det är slut med fjortis-drickning för mej.
Seriöst, jag slängde en halv 10,2a ikväll, det om något säger väl något?
Alltså druckit mej sååå sjukt leej på dom, och på 7or.. Och sprit pallar
jag inte och vin är äckligt. Såå va fan finns det kvar? =P Näe från och med
nu ska jag bara dricka saker som är gott, typ 4.5or. Eller GOD blandad
grogg, INGA fler 10,2or. Alltså det är ju inte gott, Alls. Att det tog så lång
tid för mig att inse det. Daah! MEN jag är trög, jag erkänner.
.
.
Även checka innehållet i min väska NÄR jag kom hem?! Jag måste ju
verkligne vara sjukt leej på äcklig öl? Sen att jag gick omkring med den
i väskan HELA tiden inne på Allstar var ju en annan femma. Seriöst, det
hade ALDRIG fungerat i ström. Där tittar de ju ignom hela väskan
innan de släpper in någon på krogen bara för att vara säker på att ingen
smugglar in något. Här.. Här är det tydligen annorlunda.. Haha!
.
Näe som sagt, grym kväll! Vissa kanske fick för mycket i sig MEN det
är ju bara tentafest för medierätt EN gång. Okej, kanske två eller tre till
och med MEN en omtenta firar man inte på samma sätt. Haha! Eller gör man?!
Min klass skulle nog fan fira en omtenta mer! Hahah!  ^^
.
Japp, näe nu avslutar vi kvällen med te och smörade digistivekex innan det är
dags för att sova!
.
MÅSTE också tillägga att min blogg har ju förtusan blivit länkad på julkalenderns
facebook sida. OMG?! Fan va roligt! När händer det liksom? Det om något blev ju
en helt awesome avslutning på denna helt awesoma kvällen. God natt folket!
.
Ni MED facebook kan klicka HÄR för att checka julkalenderns "fan-sida".
Allt finns på feeeeejan. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0